E-MOVE

FITTER - SLANKER - GESPIERDER

SLECHTS 2 KEER 20 MINUTEN PER WEEK

Mov.e Sint-Truiden (22 van 64).jpg

ALGEMENE

INFORMATIE

De E-MOVE training van E-Fit is 18 keer efficiënter dan een 90 minuten durende traditionele workout. En dit in slechts 20 minuten. 

 

E-Fit werkt met EMS technologie, Elektro Musculaire Stimulatie. Via een speciaal pak, namelijk een elektrodenjas & broek en arm- of kuitgordels worden er impulsen gestuurd naar 10 verschillende spiergroepen waardoor je tot wel 48 000 spiercontraties krijgt.


Iedere spiergroep is aanpasbaar en we hebben diverse trainingsprogramma’s. De sessies zijn individueel aan te passen aan de hand van

- Je doelstellingen;

- Je conditie;

- Je probleemzones

- Eventuele gewrichtsklachten.

INHOUD

PROGRAMMA

De spieren worden veel intenser en dieper gestimuleerd. Hierdoor trainen we 90% van de spiervezels, terwijl dit bij een gewone training van 90 minuten slechts 30% is.


Ideaal is dat het ook mogelijk is om de diepliggende spieren te activeren, wat bij gewone oefeningen zéér moeilijk is. Daarnaast krijg je in 20 minuten 48 000 spiercontracties! E-Fit doet het meest voor jou!

De vetlaag wordt gestimuleerd en je krijgt een hogere calorieverbranding. Tot 2 dagen na de training heb je een after-burn effect. Daarnaast wordt ook jouw basaal metabolisme verhoogd. Ideaal om het jojo-effect tegen te gaan. Doordat we de doorbloeding verhogen, de vetlaag verminderen, de afvalstoffen afvoeren en het bindweefsel verstevigen, verminderd de cellulitis drastisch.

Bij het afslanken is het ook belangrijk dat je huid mee 'afslankt’. Door bepaalde impulsen versnel je de aanmaak van collageen en elastine. Ideaal voor een strakkere huid.

 

Zo hebben we diverse programma's:

- Vetverbranding
- Bodyshaping
- Spieropbouw
- Spierversteviging
- Platte buik of sixpack
- Anti-cellulitis
- After baby

Mov.e Sint-Truiden (13 van 64).jpg
MOV.E Sint-Truiden 2 (26 van 56).jpg

BIJKOMENDE

INFORMATIE

Met het abs programma van E-Fit trainen we al je buikspieren. Bovendien worden ook de diepliggende en meest verwaarloosde spieren getraind.

Er worden 10 spiergroepen getraind:

Buikspieren -

Borstpieren -

Brede rugspieren -

Zitvlak (gluteus) -

Quadriceps -

Hamstrings -

Onderrug -

Triceps -

Biceps -

Kuiten -